רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

העובד עזב, נתבע ותבע - והפסיד | איש תקשורת חרדי רכש גוף תקשורת שהפסיק לתפקד | מאחורי הקלעים של הלווית הגר"ש בעדני זצ"ל | החופשה של עובדי עיריית אלעד - ומי לא טס? | מה גילה אמנון אברמוביץ' לישראל כהן? | החפיפה לעוזר החדש של דרעי | מה הצחיק את גפני ואמסלם? | למי גודלקנופף לחץ יד? | הפגישה החשאית של טוקר והשר | הח"כ לשעבר שוב מסתובב בכנסת | "שיימינג במבה" בבית שמש הוביל ל"שיימינג מילקי" | הריקוד של מ.ב.ד. | המופע החדש של אברהם פריד | מי האמן שנצפה סוחב הגברה? | שני העיתונאים שהפכו לעורכי דין | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': עובד שעזב גוף תקשורת ידוע ונתבע על ידו - הפסיד השבוע בבית הדין לעבודה, לאחר שחוייב לשלם עשרות אלפי שקלים בגין כספים שהעביר לידיו שלא כדין, כשבמקביל מחק בית הדין את כל התביעות שהגיש נגד גוף התקשורת.

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': איש תקשורת חרדי שעבד בכמה גופי תקשורת, רכש לאחרונה גוף תקשורת חרדי שהיה פחות פעיל לאחרונה ומתכוון להפעיל אותו במתכונת מחודשת ומורחבת.

חשיפת 'זופניק': סערה גדולה עוררה הכתבה של איצל'ה כץ שפורסמה השבוע ב'כיכר השבת', מדבריו של הגאון רבי יצחק קולדצקי, בשם המשגיח רבי דן סגל - על כך שנשמתו של המשיח נתעברה במרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל והסיבה בגינה לא זכינו להתגלות המיוחלת. אלא שמספר תלמידים של המשגיח, טענו בנחרצות כי מדובר בשקר וכזב וכי המשגיח מעולם לא התבטא כך ואפילו משל לא היה. אמממה, רבי יצחק קולדצקי אכן אמר את הדברים בשם המשגיח (והדבר נבדק שוב ושוב), ובכל-זאת תלמידיו מכחישים בתוקף. "אנחנו לא חב"ד", התבטא אחד התלמידים. 'זופניק' מציע להניח את הנושא עד שיבוא אליהו.

חשיפת 'זופניק': פוליטיקאים מכל קצות הקשת הפוליטית – למעט השמאל כמובן, הוציאו הודעות אבל על פטירתו של זקן מועצת החכמים הגאון הרב שמעון בעדני זצ"ל. 'זופניק' שם לב לאיחור בהודעת האבל של אחד הח"כים החרדים וכמעט שתמה על כך עד שציפור קטן צייצה לו באוזן שההודעה היתה מוכנה לשליחה בזמן, אך בלשכת הח"כ המתינו שהח"כ הבכיר יותר במפלגה יוציא הודעה, ומשזו בוששה לבוא – אולי מפאת הטרדות הרבות של הדובר או מסיבות אחרות – ההודעה יצאה באיחור.

אם תהיתם מי זכה להספיד את הגר"ש בעדני? 'זופניק' מסכם לך את זה בתמונה אחת, באדיבותו של הצלם יעקב כהן.

(צילום: יעקב כהן)

בהלוויית זקן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצ"ל, ראינו את ראש ישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי דב לנדו שביקש להגיע להלוויה וביקש לצאת מהרכב ולהגיע עד סמוך למיטה, והדגיש שזה מכיוון שרואה בו דמות של גאון, צדיק ועניו ובמיוחד ו=כדי לכבד את עולם התורה הספרדי הפורח.

(צילום: יוסי חומרי)

בשולי מסע ההלוויה ראינו את חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב משה מאיה בשיחה עם חבר הכנסת יוני משריקי מש"ס ועוזרו דוד בקשי.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג והצלם יעקב כהן תפסנו עמלים בעבודת הצילום במהלך ההלוויה.

בבית המדרש של הרב בעדני זצ"ל, ראינו את מקורבו המשנה לראש עיריית בני ברק יעקב זכריהו מש"ס דומע מול המיטה.

הרב יצחק קפלן, משגיח בישיבת 'עטרת ישראל', נתפס מנצל את הזמן ללימוד עוד דף גמרא, בזמן שרכבו נמצא בשטיפת מכוניות במודיעין עילית.

(צילום: יוסי ק.)

האדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו ראש מוסדות 'אורות חיים ומשה' באשדוד, נצפה כאחד האדם בשדה התעופה מיאמי ביץ'.

במוצאי שבת במירון ראינו את המשפיע הצדיק רבי אלימלך בידרמן והמשפיע ר' יענקוש זילברמן מקפיצים בריקוד מאות חסידים שהגיעו לשבת חיזוק.

(צילום: דוד כהן)

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף השתתף בהכנסת ספר תורה למשרד החוץ יחד עם שר החוץ אלי כהן.

בשדה התעופה בגאורגיה ראינו את האדמו"ר מויז'ניץ שהגיע לחופשה, בסוד שיח עם שליח חב"ד בערד הרב יעקב מנדלזון שהגיע לבקר בעיר לרגל שמחת הברית שערך בנו, שליח חב"ד בבאטומי הרב זאבי מנדלזון.

עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז בסוד שיח עם השדרן דוד חכם ואיש ש"ס נתי מור יוסף, בחתונה שנערכה השבוע ביבנה.

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן וראש המחלקה מההסתדרות ינקי דרעי תפס 'זופניק' צועדים אחרי עוד פגישה ביהדות התפוצות שבמנהטן.

יממה לאחר מכן ישי כהן כבר נשא תפילה בציונו של הרבי מליובאוויטש בקווינס.

אפרופו ינקי דרעי, 'זופניק' התרגש כשקרא את סיפורו בטוויטר על הביקור אצל הגר"ש בעדני זצ"ל, והתבאס בשבילו שהרב לא זיהה אותו ובכל זאת התייחס יפה...

בכירי עיריית אלעד יצאו השבוע לטיול מפנק במיוחד במרוקו – ראש העיר ישראל פרוש שהעדיף את ההילולא של 'כסא רחמים' הצטרף אליהם באמצע הנופש; 'זופניק' יודע לספר כי בשבוע הבא צפויות לצאת נשות העירייה לטיול מפנק במרוקו. עוד נודע ל'זופניק' כי כמה מעובדי עירייה מהמגזר החסידי לא טסו לטיול מאחר והאדמו"ר שלהם לא מרשה לצאת מארץ הקודש.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בסיור ליל שישי בעיר התורה והחסידות בני ברק, עם יועציו איתן פולד, עומר רחמים ושריה דמסקי, גודי סילמן מבכירי עיריית בני ברק ואיש התקשורת ישראל כהן.

את אותו ישראל כהן תפסנו מאחורי הקלעים באולפני 'חדשות 12', בשיחה עם הפרשן הבכיר אמנון אברמוביץ', ששיתף בהרחבה מהניסיון המקצועי שלו. "בשנות ה-70 מאמר לא היה פחות מ-700-800 מילה, היום יותר מ-300 מילה אין לאנשים כוח לקרוא", אמר הפרשן. והוסיף כי גם בטלוויזיה הוא נאלץ לקצר כי אין לאנשים כוח להקשיב.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן נצפתה סועדת בבית שמש.

(צילום: חיים פרוכטר)

בכנסת ראינו את יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני מתעדכן בנעשה באמצעות הסמארטפונים של דוברו יעקב מורגנבסר ואיש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה'.

מחוץ לישיבת סיעת ש"ס בכנסת, ראינו את יוסי שבתאי מי שהיה דוברו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ועבר לתפקיד יועץ השר במשרד הבריאות - עורך חפיפה לאריאל הררי (בן דודו של חיים ביטון, השר במשרד החינוך) שמונה לעוזר האישי של דרעי.

בהמשך ראינו את נתי עטר יועצו של חבר הכנסת משה ארבל מש"ס ורונן כץ דוברו החדש של השר במשרד החינוך חיים ביטון מש"ס, עושים את עבודתם.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך מאחלת מזל טוב לחבר הכנסת ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' בשמחת נישואי נכדו.

במליאת הכנסת ראינו את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בצחוק מתגלגל עם ח"כ דודי אמסלם, שיצא ב-200 קמ"ש על בנימין נתניהו.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ')

זמן מה לאחר מכן ראינו לחיצת יד חמימה בין יו"ר ועדת הכלכלה החדש דוד ביטן לשר האוצר לשעבר איווט ליברמן. ח"כ דוד אמסלם נצפה ישוב בכיסאו ועסוק בענייניו.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ')

את יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ ראינו מטה את כל כולו שמאלה, כולל אוזן שמאל, כדי להקשיב לדבריו של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד.

(צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ')

והנה, ככה נראה שיאו של העימות בין ח"כ אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' לבין חברי הכנסת מהסיעות הערביות, כשסדרני משמר הכנסת עומדים על המשמר.

(צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב)

בהילולה המסורתית של ישיבת 'כסא רחמים', ראינו את יו"ר ועדת הכספים ויו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני ובנו אליהו גפני; מאחור נצפה דוד אוחנה יו"ר 'דגל התורה' בטבריה.

(צילום: אלי ריס)

באירוע שנערך השבוע ראינו את חבר הכנסת יצחק פינדרוס בסוד שיח עם הרב יוסף אפרתי חבר ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בעוד איש 'אגודת ישראל' יוסי דייטש מי שעתיד להיות פרויקטור הילולת רשב"י במירון - מתקבל בכבוד.

(צילום: ב.ב.)

את סגן שרת התחבורה אורי מקלב מ'דגל התורה' תפסנו בריאיון ממסדרונות הכנסת לאיש התקשורת עקיבא וייס מ'כאן 11', כשמשני הצדדים נראים צמד העוזרים הוותיק דוד וורצמן ויהודה מנדלוביץ.

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף נצפה בלחיצת יד עם עו"ד הגוראי יחיאל מונשיין בשמחת בר המצווה לבנו של מנכ"ל משרד השיכון הטרי יהודה מורגנשטרן.

'זופניק' ראה את סגן שר התרבות חבר הכנסת יעקב טסלר מ'אגודת ישראל' באירוע החב"די 'הבאנקעט' של חב"ד בשיחה צפופה עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ורונן זינגר יועץ לענייני דת של ראש העיר.

באישון לילה ראינו את שר התקשורת שלמה קרעי ושדרן הרדיו מנחם טוקר יוצאים מפגישה חשאית במלון בירושלים.

השר יצחק וסרלאוף נצפה בלימוד תורה בכנסת יחד עם איש התקשורת שחר גליק מ'גל"צ'.

(צילום: משה נוישטט)

חבר הכנסת לשעבר ניר אורבך נצפה מסתובב במסדרונות הכנסת.

(צילום: משה כהן)

צבי סוכות מועמד 'הציונות הדתית' הגיע השבוע לכנסת להסתגל לקראת כניסתו כחבר כנסת במסגרת החוק הנורווגי.

(צילום: משה כהן)

מנחם שפירא, סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של 'דגל התורה', נצפה בדרכו לפגישה בכנסת.

(צילום: משה כהן)

במסדרונות הכנסת ראינו חיבוק חם בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין העסקן מיכאל בן אבו יד ימינו של הגאון הרב שלום ארוש מרבני ברסלב.

(צילום: משה כהן)

האיש החזק ב'אגודת ישראל' מוטי בבצ'יק נצפה במסדרונות הכנסת בסוד שיח פוליטי עם איתי גדסי מ'קול חי'.

בהמשך ראינו את מוטי בבצ'יק בשיחה עם איש התקשורת יקי אדמקר מ'וואלה'.

(צילום: משה כהן)

איש התקשורת אריה ארליך מעיתון 'משפחה' נצפה מזכה יהודים בהנחת תפילין בכותל המערבי. 'זופניק' מבהיר שזה לא אהרון ברק בתמונה...

במזנון הכנסת ראינו את טופז לוק יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה עם איש התקשורת יהודה שלזינגר מ'ישראל היום'.

(צילום: אפרים. ה.)

בכניסה לעיריית בני ברק פגש יהודה שלזינגר את יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

ואם תהיתם, מה חיפש ח"כ משה גפני מהאייטם הקודם בעיריית בני ברק? 'זופניק' יספר לכם שהוא נועד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין, גודי סילמן מבכירי העירייה והסוחרים של בני ברק.

את אמן החושים מני הולנדר ראינו בתפילה עם טלית ותפילין במסגרת חופשת סקי בהרי האלפים המושלגים.

לא משעמם בבית שמש: ענבר וייס, מהנדסת העיר בית שמש, סיפרה לעוקביה בטוויטר כי "בשעה טובה ובזכות אדריכל העיר מהיום הועדה המקומית בית שמש מפסיקה להדפיס סדרי יום ועוברת לאייפדים. מי אמר שלחרדים לא אכפת ממשבר האקלים? בתמונה ניתן לראות את יור הועדה אוכל צהריים ובוחן את המוצר החדש", לצד זאת שמה את תמונתו של שמעון גולדברג אוכל במבה וצולל בטאבלט החדש. גולדברג, לא נשאר חייב ונקם בה עם "שיימינג מילקי" על ה"שיימינג במבה".

(צילומסך: טוויטר)

המפיקים יהודה קלמן, יצחק ראשי, יונתן יחיאל ושמואל פאר נצפו בארוחה בקומה ה-100 בבניין יוקרתי במנהטן שבניו יורק.

מפיקי המוזיקה שמואל פאר, יהודה קלמן, יצחק ראשי ויונתן יחיאל נצפו גם בשייט מפנק ביאכטה פרטית בארצות הברית.

את גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד ראינו בריקוד סוער ושירה בחתונת בתו של איש העסקים שימי גרוסמן, יחד עם המשפיע הרב מוטה פראנק.

(צילום: אהרון גולדשטיין @aharon42)

אברהם פריד מגדולי הזמר החסידי השיק השבוע יחד עם יובל סטופל, את המופע 'אברמל טיש', בו הבמה עוצבה כסלון ביתו בברוקלין שבניו יורק ובמהלכו פריד שר ושוחח עם יובל על הרגעים המרגשים והמשעשעים לאורך 40 שנות קריירה מוסיקלית, כשהוא משתף את הקהל בסיפורים שמאחורי השירים כשבין לבין הוא שר למעלה מ-50 קטעים נבחרים.

(צילום: יצחק הרץ)

כוכב הזמר ליפא שמלצר הגיע השבוע בטיסת בזק להופיע באירוע פרטי באשדוד, לאחר המופע ראינו אותו בסוד שיח עם המוזיקאי שרוליק קלצקין והמפיק מוישי ביכלר.

אחרי מופע 'האסק' בארצות הברית, הזמרים עקיבא תורג'מן ויעקב שוואקי, ואנשי תעשיית המוזיקה: אלי כץ, מנדי הרשקוביץ, דותן לב ארי, שמואל פאר, יונתן יחיאל, יהודה קלמן, יצחק ראשי, ודוידי קרומבי - מסכמים את המופע סביב שולחן ערוך.

הזמר והפייטן יובל טייב וכוכב הרשת שוקי סלומון ממגישי פינת 'פרשת השבוע' ב'כיכר השבת' בפגישת עבודה מוזיקלית לקראת פרויקט שידובר רבות בתעשיית המוזיקה.

הזמרים בני פרידמן, ארי גולדוואג והחזן חיים אליעזר הרשטיק שרים בסיום מסכת של הגאון הרב שלמה יהודה בארי - 'הינוקא'.

בחתונת בתו של הזמר שלמה כהן עם בנו של המחנך יוסל'ה אייזנבך - ראינו את אנשי המוזיקה החסידית חיים בנט ובנו רובי בנט בריקוד של שמחה; לאחר מכן אב הכלה הזמר שלמה כהן עלה לבמה והקפיץ בשירה יחד עם תזמורתו של עמי כהן.

המוזיקאי יוסי גרין נצפה כאחד האדם בשדה התעופה בנתב"ג.

(צילום: אברהם פרץ)

אמן הרגש מוטי ויזל נצפה סוחב הגברה כאחד האדם בדרך לאירוע מוזיקלי ברובע היהודי בירושלים.

(צילום: מוישי ביכלר)

בחזרה להלווית זקן מועצת החכמים: מפקד מרחב דן במשטרה נצ"מ דני חדד נתן סקירה לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, במהלך מסע הלוויה, באמצע נראה דובר המשטרה למגזר החרדי שבתאי גרברצ'יק.

בשולי מסע הלווייה ראינו את כונן מד"א מוטי ניסן כשהוא מפקד בציר המרכזי בעיר התורה והחסידות שהכל מתנהל כשורה.

(צילום: אבי ריימונד)

בפינת הנוסטלגיה: הרב שמעון בעדני זצ"ל נושא דברים בשמחת בר מצווה לאיש הרבנים הרב יהודה חזן - לפני 24 שנים.

את היועץ האסטרטגי אליהו ארנד מקורבו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין ראה 'זופניק' בלשכת יו"ר הכנסת הנכנס אמיר אוחנה, יחד עם חבר מועצת קרית יערים שוקי דויטש ואיש העסקים גיא וינשטיין.

בחתונת בתו של רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב יהודה דרעי, ראינו את רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ בסוד שיח עם אח הכלה ברוך דרעי חתנא דבי נשיאה של הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

בהמשך החתונה ראינו מפגש מעניין בין הרב אליעזר ברוד רבה של 'כרמי יוסף', הרב אלי בן דהן מנכ"ל בתי הדין הרבניים והרב יעקב גלויברמן מבכירי חסידות חב"ד וממגישי פינת 'פרשת השבוע' ב'כיכר השבת'.

בשולחן הכבוד ראינו את האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא לצד רבה של פנמה הרב דוד פרץ.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שיגר מכתב ברכת מזל טוב למקורבם של גדולי ישראל שמעון ברדי לרגל יום הולדתו ה-32. 'זופניק' מצטרף לברכות והאיחולים.

המפיק גדי ויטמן נתפס בעדשת 'זופניק' במרקש שבמרוקו. משהו מתבשל?

(צילום: רשת הנקודה)

מושיקו מוסקוביץ ראש אגף המבצעים בארגון 'איחוד הצלה' הודיע השבוע על פרישה מהארגון אחרי 5 שנים בתפקיד, אך ימשיך לשמש כיועץ חיצוני לארגון; יממה לאחר הפרישה ראינו אותו מחויך עם נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר והשרה מאי גולן.

הרב משה ראובן אסמן, שליח חב"ד בקייב ורבה של אוקראינה, בהתייעצות במעונו של הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית.

רב הסלבס מרדכי חסידים הגיע השבוע לביקור בלשכת חברו הטוב שר הביטחון הנכנס יואב גלנט.

עורך הדין משה אוסדיטשר נצפה באחת המסעדות הכשרות בדובאי בפגישה ממושכת עם מקומיים.

ולסיום, ברכות לעיתונאי 'משפחה' יעקב אמסלם ועיתונאי רדיו 'קול חי' איתי גדסי לרגל קבלת תואר עורך דין.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר