רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

גבאי האדמו"ר שחטף מכות מחסידי האדמו"ר האח | העסקן שעוכב לחקירה כי התעמת עם פקחים | התמונה הנדירה של שר התורה | ראש הישיבה שקנה פרחים | מה היה פתוח במחשב של יו"ר הכנסת? | כך קובי סלע ציין את חודש אדר | למי ח"כ ארבל מחא כפיים? | הדואט של השר וסראלוף וחיים ישראל | מפגש המחזור מימי אלי ישי | 'הגומל' של יוני קדם | הסודה של מידד טסה | ההבדלה של אבי דרור | התרומה של אביב גפן | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הלוהטים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': תקרית מביכה ואלימה התרחשה בשבוע האחרון בחצר חסידות בני ברקית, כאשר במהלך מעמד הכנסת ספר תורה שערכה הקהילה, הגיע אחיו של האדמו"ר - שמכהן בעצמו כאדמו"ר, כשהוא מלווה באחד הגבאים שניהל בעבר מאבק משפטי נגד הקהילה. הגבאי הוכה על-ידי מספר חסידים, ולטענת מקורביו אחת מאצבעותיו אף נשברה והוא נזקק לטיפול רפואי.

חשיפת 'זופניק': עסקן חרדי מוכר שמשפץ בימים אלו את אחוזתו המפוארת, עוכב לחקירה במשטרה לאחר שהתעמת עם פקחים שהגיעו לאכוף את השיפוץ בביתו, בהתערבות בכירים הוא שוחרר לאחר זמן קצר.

ספר חדש, בשפה האנגלית, על מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל חשף תמונה מרגשת של מקורבו, הבחור בנצי רוטנברג, שזכה ושימש רבות את הרב - משוחח עם מרן זצ"ל בעודו שוכב על מיטתו ולומד גמרא. ל'זופניק' נודע כי התמונה הנדירה והמיוחדת צולמה בשעה 4 לפנות בוקר.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, קורא בתורה במניין מצומצם בתוככי המטוס בדרך חזור לישראל, לאחר שטס לחנוכת מרכז קהילתי יהודי מפואר בטייוואן בראשות שליח חב"ד הרב שלמה טביב.

ראש הישיבה הגאון רבי משולם ברנדוין נצפה מקפיד על "ושימח את אשתו" לכבוד שבת קודש.

הגאון הרב שלום ארוש מגדולי רבני ברסלב בשמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא - 'הבבא ברוך', בן לחתנו הרב אברהם בליקשטיין ראש כולל 'מבשר ישראל'.

(צילום: ארז כלב)

במדרגות הכנסת תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שלא בדיוק נראה מודאג ממשבר כלכלי.

בהמשך ראינו את ישי כהן בשיחה עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה שהדגיש שהוא אוהב את הקדוש ברוך הוא.

את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה תפסנו בשיאה של הדרמה בדיון על הרפורמה המשפטית כשהוא עם מחשב פתוח ועליו ה... וואטסאפ. כמה קל.

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

את איש 'כיכר השבת' איצלה כץ תפסנו בחתונת בתו של אחד מראשי הכוללים הגדולים בארץ עם שניים מחבריו לספסל הלימודים בישיבת פוניבז'. 'זופניק' לא מתחרז.

איש היח"צ קובי סלע קיבל השבוע את ראש חודש אדר בלוק משעשע במיוחד.

(צילום: שימי ורקר)

"ברר, ברר" | זה מה שקרה כשהפרשן החרדי ישראל כהן פגש את חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' שעורר סערה בכנסת.

ברחובות בני ברק, ראינו את הפרשן ישראל כהן עם מזוודה ממתין להסעה לנתב"ג לקראת טיסה לאוקראינה.

ראש מוסדות 'עטרת שלמה' הגאון הרב שלום בער סורוצקין וכוכב הרשת שוקי סלומון, נצפו יחד באירוע בר מצווה יוקרתי לבנו של איש אמנות הברזל מנדי לרר.

את מקורבם של גדולי ישראל יעקב גרוסברד ראינו בחתונה בניו יורק בסוד שיח עם הגאון רבי מלכיאל קוטלר, ראש ישיבת לייקווד בניו ג'רזי.

(רשת הנקודה)

בליל שישי במסעדת 'שאבעס מלאבס' בפתח תקווה, ראינו ערב של תורה וחיזוק עם הרב אור זיו משלוחי חב"ד בירושלים והיועץ הרב דוד דרוק שעוסק בהעמקת הזהות והמסורת היהודית. בין אנשי התקשורת סביב השולחן ראינו את ידידיה מאיר, מוטי קסטל, יערה זרד, ינון מגל, שרון גל, ישראל כהן, טופז לוק ושר התפוצות עמיחי שיקלי מ'הליכוד'.

עם סיום דברי התורה פצחו החברים מסביב לשולחן בשירה נרגשת...

חברי קהילת "נועם השם" בבית וגן, בראשות הגבאי הנמרץ שימען ברייטקופף, עשו היום את דרכם לקרעסטיר, שם ישהו במהלך השבת הקרובה. זיהיתם את החברים? 'זופניק' מזמין אתכם לשלוח להם שמות לתפילה.

בדרך למטוס ראינו את הצלם והסטטוס שלומי כהן מתפלפל עם איש התקשורת יצו פלדמן.

אותו שלומי כהן, נצפה בעבודת הקודש, תופס פינה צדדית בשמחת אירוסין אותה תיעד וממהר לעלות סטטוס לאלפי העוקבים.

בצל הדרמות בסיעת ש"ס בבני ברק, ראינו את המשנה לראש עיריית בני ברק יעקב זכריהו מש"ס מנצל את הזמן ללימוד תורה בהמתנה אצל 'אבי הספר' בבני ברק.

האדמו''ר משאץ ויז'ניץ שהגיע לאירוע פרטי בעיר בני ברק, ערך ביקור באחוזה של הנגיד שמוליק הלפרין.

הרב מרדכי נויגרשל נצפה בטיסה להעתיר בתפילה בציונו של רבי ישעיה מקרעסטיר זצ"ל.

באירוע של נבחני כולל גור באשדוד בבית ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט, הפוסק הגאון הרב עמרם פריד האציל מברכותיו על יוסי צימט מבכירי 'אגודת ישראל'.

(צילום: דוד זר)

בכניסת הח"כים במשכן הכנסת פגשנו את יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בסוד שיח עם ח"כ משה ארבל מש"ס.

את ח"כ משה ארבל ראינו מוחא כפיים יחד עם השרה מאי גולן לח"כ טלי גוטליב אחרי שנחסמה עם בתה ביציאה מביתה.

(צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני השתתף בשמחת הוורט לבנו של בכיר 'דגל' ואיש המספרים של המפלגה, אברהם ובר, חבר ועדת הבחירות מטעם הסיעה הליטאית.

בזמן הדיון בכנסת על הרפורמה המשפטית, ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' שר השיכון יצחק גולדקנופף בתפילה מעומק הלב בבית הכנסת של הכנסת.

(צילום: יחיאל וייס)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע לבקר את חני בליוויוס המאושפזת בבית החולים 'תל השומר', נצפה משוחח עם בחורי ישיבות שפגשו אותו במקום.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי מש"ס ניצל את נאומו במליאת הכנסת בכדי לאחל מזל טוב לחברו לסיעה יו"ר ועדת החינוך חבר הכנסת יוסי טייב, שהפך לסבא תוך כדי ההצבעה במליאה על 'חוק דרעי' • צפו

(באדיבות: 'ערוץ הכנסת')

סגן שר החקלאות חבר הכנסת משה אבוטבול מש"ס, נאם בכנס במצדה בפני מאות מגדלי תמר, בסיום עשה סיבוב בדוכנים והתאמן על מכשיר שגוזם עצי תמר בכדי להבין איך עובדים איתו בשטח.

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי חבר הכנסת זאב אלקין שיצא עם משלחת פרלמנטרית לאוקראינה, נצפה בתפילת שחרית ברכבת מפולין לאוקראינה.

חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס נצפה מפנק במעטפה בחתונת בן הרב אליהו אבא שאול זצ"ל.

בהמשך השבוע ראינו את ח"כ אברהם בצלאל, יו"ר הוועדה לצמצום פערים חברתיים בפריפריה, ממתיק סוד עם הבוס הגדול יו"ר ש"ס אריה דרעי.

(צילום: יעקב כהן)

ביציאה מהכנסת תפסנו את מנחם שפירא, סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית של 'דגל התורה', צופה על מפגיני השמאל מרחוק.

רב הסלבס מרדכי חסידים נצפה בשיחת מסדרון עם הרמטכ"ל הרצי הלוי במשכן הכנסת.

במוצאי השבת האחרונה נפגשו גדולי הזמר האחים חיים ישראל , איציק אשל ואבישי אשל בהילולת הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, שארגן אחיהם, הרב זוהר ישראל, ראש בית המדרש 'דרכי שלום' - רמת השרון שייסד הגר"י זצ"ל. 'זופניק' תפס את חיים ישראל בדואט עם שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף.

ואילו שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נצפה במפגש עם בחורי ישיבות במסעדה של 'יוסל'ה מוקיר שבת' בירושלים.

(צילום: שמחה רוזנבלט)

שר האנרגיה ישראל כץ ושר החוץ אלי כהן בניחום אבלים אצל בני משפחת הרב רפאל שטרית זצ"ל, מוותיקי העיר אשדוד שהלך השבוע לעולמו.

(צילום: רפאל שטרית)

מפיק האירועים יונתן בן טוב והיועץ האסטרטגי גואל ועקנין בתדרוך אחרון לקראת פתיחת אירוע 'ועתה כתבו לכם 2' בעיר הרצליה עם המנחה השדרן ואיש התקשורת דוד חכם.

(צילום: יעקב כהן)

בחתונת בתו של אלון נוריאל, יועץ התקשורת של השר יצחק וסרלאוף, ראינו מפגש מחזור מימי אלי ישי עת עמד בראשות תנועת ש"ס – אלישיב רבין, אשר משעלי, מני חדד ונסים אלקסלסי.

בחתונת בתו הבכורה של המשפיע המרוקאי הגאון רבי מנחם אברהם ביטון מכפר סבא - ראינו את איש מרוקו יהודה אזרד, עם בקבוק יין גדול ומשובח לכבוד השמחה.

(צילום: ליאור מיכאל)

באותה חתונה נצפה מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן בסוד שיח עם האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא ואף זכה לשמשו.

(צילום: יעקב כהן)

לא שהוא צריך את הגמ"ח, אבל פנחס ארליך, מנהל אגף תרבות תורנית בעיריית ירושלים, נצפה במנוחה במהלך ועידה שנערכה בבנייני האומה.

הרב יוסף שוינגר מנכ"ל המקומות הקדושים נצפה סועד במלון מצודת דוד בירושלים.

(צילום: אבי טולדנו)

שדרן הרדיו עמי מימון המכונה 'שר השמחה' בסוד שיח עם הזמר בני פרידמן.

(צילום: יונתן יחיאל)

יעקב גרודקה המשמש בתפקיד מנהל האקטואליה והחדשות ברדיו 'קול ברמה', החל בימים אלו להגיש את התוכנית היומית 'אחת בצהרים' בכל יום בשעה 13:00 - במקומו של רונן כץ שמונה לדוברו של השר במשרד החינוך חיים ביטון מש"ס.

את איש התקשורת אפרים קמיסר תפסנו מאחורי הקלעים באירוע דינר שהנחה בכפר חב"ד.

(צילום: א.ה.)

ואילו יועץ התקשורת אבי גרינצייג נצפה מעלה עשן מחוץ ל'הלו תימן' בירושלים.

(צילום: ארי אנגל)

איש התקשורת יוני קדם שנפצע קשה לפני כחודשיים כשנפל מגובה רב וניצל בנס - בירך 'הגומל' על הנס הגדול, במהלך שידור ברדיו 'קול חי' בהגשת מנחם טוקר, בהשתתפות הנגיד שמוליק הלפרין, כוכב הרשת שוקי סלומון, איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה והצלם דודי קפלר.

כתב המשטרה של 'חדשות 13' יוסי אלי נצפה השבוע עם ספודיק לראשו במהלך צילומים במאה שערים.

איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' נתפס בהפסקת סיגריה בכנסת.

אנשי התקשורת ישראל אוחיון ומנדי ריזל נקראו השבוע לתרגיל מיוחד בפיקוד העורף של מחוז דרום.

אמן החושים מני הולנדר הגיע למשרד עם צוואר תפוס ומנהלו המפיק דוד פדידה חשב שלשבור לו את המפרקת יהיה פתרון טוב • צפו

יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי נצפה בשיחה עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן.

אחד מבחירי עולם הישיבות, הבה"ח שלמה יעקבזון, נצפה באירוסי בתו של הגאון רבי ישראל מאיר דרוק, ראש מוסדות "תפארת ישראל", בסוד שיח עם נשיא הישיבה רבי אליעזר כהנמן. ממה ש'זופניק' הצליח לשמוע, על השולחן עלתה העובדה ש(יוסף) שלמה נקרא על שם הרב מפוניבז'.

באותה השמחה ראינו את אברימי אייזנבך מ'המקום הנכון' באיחולי מזל טוב לרב זאבי דרוק, אח הכלה. חדי עין זיהו באירוסין את החליפה החדש שנרכשה בליווי אישי של הבעלים עד שהתאימה למידותיו הנעלות.

מפגש מיוחד היה בשבוע האחרון בבני ברק כאשר מפקד המשטרה בעיר גל ליאור יחד עם אליהו ארנד מקורבו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, הגיעו לפגישה מיוחדת אצל חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון הרב יצחק זילברשטיין, ורבני העיר בני ברק הרב שבח צבי רוזנבלט והרב יצחק אייזיק לנדא - שיצאו במכתבים לקראת ימי הפורים על הסכנה הרוחנית בשוטטות ברחובות והפיקוח נפש בעיסוק בנפצים וזיקוקים.

רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ, נשיא בורסת היהלומים בועז מולדבסקי, השחקן יהודה לוי ומגישת הטלוויזיה אילה חסון - בדינר יוקרתי שערך הרב בן ציון נורדמן יו"ר 'דגל התורה' בחדרה, מייסד ומנכ"ל רשת 'מדעים ויהדות' ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת'.

(צילום: אהרון גולדברג)

את הזמר מידד טסה ראינו בערב שבת קודש מתפנק על סודה לכבוד שבת קודש. 'זופניק' ממליץ על מים מינרלים מוגזים.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו הפייטן העולמי יחיאל נהרי נצפה בקניות בשוק מחנה יהודה.

(צילום: א.ד)

המוזיקאי זלמן שטוב מגיש תכנית 'המבדיל' ב'כיכר השבת' עמל בתורה הקדושה בבית הכנסת השכונתי.

(צילום: יצחק הרץ)

איש התקשורת דב אייכלר בהבדלה מוזיקלית עם המוזיקאים יידל ורדיגר ואבי דרור, לאחר שבת מרוממת.

הזמר פיני איינהורן והקלידן שמחה אברמצי'ק בארוחה אצל השף אלי דיוויס.

(צילום: אבי טולדנו)

הזמר והיוצר שולי רנד ומנהלו המפיק דוד פדידה בפגישת עבודה במשרד של הפרסומאי מוישי לוינגר, לרגל קמפיין חדש.

את הקלידן המוכשר איציק אייזנשטט שחבק בת בשבוע שעבר ראה 'זופניק' סועד בצ'ולנט השייח שבתוך הבית הבודד. יודעי דבר לחשו ל'זופניק' שהטשולנט כבש את תושבי ביתר והסביבה.

במהלך אירוע פרטי השבוע, ראינו סוד שיח בין המפיקים מוישי ביכלר, נטע לוין ואברימי שוורץ.

(צילום: א.ה)

הצלם האגדי נתי אלבר בצילומי קליפ פורים מיוחד בטיסה בשחקים יחד עם הבעל מנגן ישראל אדלר ומקהלת 'נרננה'.

לאחר שבת בקשות ופיוטים במגדל העמק - הפייטן אליהו לוק בהבדלה מיוחדת עם יו"ר המועצה הדתית יוסי רואש.

ביציאה משמחת הברית לבנו של ראש בית המדרש הספרדי להלכה הרב דוד אטדגי, נצפו חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז ושר הדתות מיכאל מלכיאלי בשיחה עם אבי הבן, 'זופניק' שמע את ברכתו של חבר המועצת לשר על פעילותו למען מינוי רבני ערים בישראל.

את הרב המזמר שמואל נידאם ראינו בסיור בעיר הקודש בירושלים עם נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי.

ראש ישיבת 'אש התורה' הרב יצחק ברקוביץ ומנכ"ל הארגון העולמי הרב סטיב ברג שאירחו במרכז AISH בירושלים את הועידה הבינלאומית בנושא 'עתיד העם היהודי', ביקרו אצל המקובלים הרב גמליאל רבינוביץ והרב יעקב הלל.

הראיס של בית שמש מאיר פרל נצפה בבני ברק מחוץ לשמחה של אחד מראשי הכוללים הגדולים בארץ.

(צילום: קבוצת הצדיקים)

בעיריית אלעד, ראינו את יחיקם גמליאל ורפאל אלבז מבכירי העירייה בפגישת עבודה שעוד תדובר רבות בקרב תושבי העיר.

מושיקו מוסקוביץ מבכירי 'איחוד הצלה' נצפה בתפילה בציון הרבי מחב"ד.

ראש אבות בתי הדין בתל אביב הגאון רבי זבדיה כהן ממגישי פינת ההלכה ב'כיכר השבת', בפדיון הבן לבנו הבכור של שמואל קורייב מנהל המדיה של מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת'.

(צילום: ימית גור)

השבוע נערכה שמחת הברית לנכד של אשת התקשורת והעסקים מירי שניאורסון בן לבנה מנחם מנדל שניאורסון. ויקרא שמו בישראל: גבריאל נח - על שמו של שליח חב"ד גבריאל הולצברג הי"ד שנרצח בפיגוע בבית חב"ד במומבאי שבהודו לפני כ-14 שנה.

(צילום: @chani_glazer)

הזמר הישראלי אביב גפן נפגש היום עם נועה פקטר מנהלת קשרי הקהילה של בית חולים 'שיבא - תל השומר' והעניק לבית החולים עשרות חבילות משחקים שיחולקו לילדים חולים, מי שחיבר בין השניים היה איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה.

מגיש הטלוויזיה הבכיר חיים אתגר בריקוד בהכנסת ספר תורה לעילוי נשמתה של הבחורה אבישג פחימה ע"ה.

(צילום: גילה צוקרון גולן)

"העושה גדולות עד אין חקר": ברכת מזל טוב חמה ולבבית לזמר הצעיר שמוליק לונגר, לרגל הולדת בנו בשעה טובה ומוצלחת.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר