רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: ההודעות של יחיאל נהרי שפורסמו בשבת | הרב הליטאי שמערבב מאחורי הגב של העסקנים | ההחלפה בין הרב יצחק יוסף לרב דוד לאו | החלאק'ה של מוטקה בלוי | הפגישה המחודשת בין ינקי למני | מה צביקה הדר מוכן לעשות בשביל קוגל? | ההבדלה של דרעי | הצעיף והחתימה של גולדקנופף | גפני מתחדש בבגדים | מי "שרוף" על יואלי דיקמן? | הזמר שצפה במונדיאל בחתונה | ישי ריבו מקפיץ סטודנטים | העסקן שנקלע לחגיגות במרוקו | היחצ"ן שקפץ למים עם בגדים | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': החזן והפייטן יחיאל נהרי התמודד במוצאי שבת שעבר עם הודעות נאצה ברשתות החברתיות שהופצו עליו שכביכול חילל שבת ושלח הודעות ברשת החברתית וואטסאפ, אלא שבירור קטן העלה כי נהרי ששהה בשבת חזנות באירופה היה ללא קליטה במלון כך שהודעות ששלח לא הועברו ורק במהלך השבת האייפון שברשותו התחבר לבדו לרשת WiFi וההודעות שלא נשלחו ביום שישי נשלחו בעיצומה של השבת.

צילמתם תמונה של מישהו מוכר בפוזת 'כאחד האדם' או ששמעתם רכילות לוהטת - בלי לשון הרע? כתבו ל'זופניק' במייל הצהוב או בוואטסאפ

חשיפת 'זופניק': אחד מבכירי הרבנים הליטאים בבית שמש מנהל מגעים לקדם מהלך שעליזה בלוך תמשיך בראשות העיר גם לקדנציה הבאה. ל'זופניק' נודע כי המהלך מתבצע מאחורי גבם של נציגי 'דגל התורה' בעיר ובניגוד לדעתם של חברי הכנסת של המפלגה.

חשיפת 'זופניק': אאוצ', פדיחה: הודעת דוברות שנשלחה לעיתונאים עם הספד הרבנים הראשיים לישראל אחר פטירת ראש ישיבת הר המור הגאון רבי מרדכי שטרנברג זצ"ל, נמחקה ובמקומה נשלחה הודעה מתוקנת בשל "טעות כתיב". ומה הטעות? בהודעה הראשונה, הראשל"צ הרב יצחק יוסף הופיע ראשון ובהודעה השניה הרב הראשי הרב דוד לאו הוא ראשון ולאחריו הגר"י יוסף כשבהודעה התווסף התואר "הראש"ל". עוד תוקן: המילה "מרנן" נמחקה, הטעות בשמו של הרב תוקנה וגם המילה "משתכחין" תוקנה. 'זופניק' מתקשה להחליט בשל מה נשלחה הודעה מתוקנת

מימין: ההודעה הראשונה, משמאל: ההודעה המתוקנת

חשיפת 'זופניק': נציגי ש"ס באו השבוע לסיור בשכונה באחת הערים הגדולות, כדי לסייע להורים מהת"ת הספרדי. אחד המשתתפים, הרצה בלהט כי רק הנציגים הספרדים יוכלו לסייע להורים הספרדי – עד שאחד שאל אותו: "אם ככה, למה הילדים שלך לומדים בחיידר האשכנזי ולא בת"ת הספרדי?". לא נעים.

מחוץ ל'היכלי מלכות' בבני ברק תפס 'זופניק' את האב – הרב הראשי הגאון רבי ישראל מאיר לאו, והבן – הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, נפגשים באקראי, בעוד זה יוצא וזה בא.

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', נצפה השבוע במסוק בדרכו לפגישה דחופה עם נכדו ויד ימינו הרב נתן גרוסמן.

הרב רפי מנת, רבה של 'אסם', נצפה ממתין כאחד האדם לפגישה חשובה במלון 'הילטון' בתל אביב.

יו"ר משמרת הקודש והחינוך הרב מרדכי בלוי בחלאק'ה לנכדו במירון, בן לבנו המרצה הרב אורי בלוי, מהצד נראה גם הדוד הרב סיני מאיר פרנקל רב היישוב יבניאל.

(צילום: רחלי גרינוולד)

האדמו"ר ממכנובקא בעלזא והאדמו"ר מלוצק, באישון לילה בתפילה עם החסידים בכותל המערבי.

(צילום: ראובן ב.)

רגע אחרי הריאיון באולפן 'כיכר השבת', שר האוצר המיועד בצלאל סמוטריץ' התיישב לשיחה עם ישי כהן.

(צילום: אשר רוט)

יממה לפני כן, ישי כהן נצפה בדרכו להעתיר בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

את איש 'כיכר השבת' חנני ברייטקופף, מבכירי העורכים, תפסנו יחד עם איצל'ה כץ - החדש והמוכשר בצוות 'כיכר השבת', מתפנקים לצהריים על מנת קבב. ככה זה כשאין לך דאגות בחיים.

(צילום: אשר רוט)

ואילו איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה נצפה בברכה והתייעצות במעונו של המקובל הרב ניר בן ארצי.

'המבקר' נתנאל לייפר ביקר השבוע באולפן 'גלים' המושקע והקליט שם אלבום פסנתר נוסף שכולו מחווה למלחין האגדי ר' חיים בנט.

האלבום יחולק לגולשי 'כיכר השבת' כמתנת חנוכה. 'זופניק' מבטיח שיש למה לצפות! הנה טעימה...

פעם שלישית, גלידה: בכנסת ישראל תפס 'זופניק' שוב את ינקי דרעי, הבן של, עם יועץ התקשורת מני חדד, ברגע של סחבקיות אסלית. 'זופניק' ממליץ לינקי להפסיק לחפש מי מצלם אותו.

5 בבוקר באולפני 'ערוץ 13' - מגיש הטלוויזיה צביקה הדר מספר לפרשן ישראל כהן שהוא מתגעגע לחלות ויז'ניץ וחושף מה הוא מוכן לעשות בשביל קוגל? • צפו

בהמשך נצפה הפרשן ישראל כהן ממתין למונית ברחובות בני ברק.

(צילום: משה שעיבי)

ערב שבת קודש, במכולת ברחוב כנפי נשרים בבירה, 'זופניק' נתקל באיתמר בן גביר, אוטוטו השר לביטחון לאומי, עורך קניות לשבת. כמה דקות לפני כן, ביקר במקום אריה דרעי, אוטוטו שר הפנים והבריאות. "האם זה היה מתוכנן?", נשאל בן גביר והשיב בחיוך: "באנו להקים פה קואליציה".

(צילום: ידידיה כהן)

את יו"ר ש"ס אריה דרעי ורעייתו יפה ראינו בהבדלה של מוצאי שבת יחד עם בתם תהילה כמון והנכדים.

כולם דיברו השבוע על הצעיף הלוהט של יצחק גולדקנופף, שר השיכון הבא – שנחשף בעת החתימה על הסכם התפקידים עם 'הליכוד'. 'זופניק' התארגן על תמונה מדגמנת של השר והצעיף, שיהיה לכל מי שחשקה נפשו בצעיף דומה.

(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

לא רק צעיף, גם החתימה של יצחק גולדקנופף עוררה התעניינות רבה ברשת. תראו אותה...

אנשי התקשורת יוסי אליטוב, יקי אדמקר ואריה ארליך נצפו סועדים במזנון הכנסת יחד עם יועצי התקשורת של יצחק גולדקנופף, אבי בלומנטל ומני חדד. 'זופניק' עוד לא קרא את הטורים.

(צילום: משה כהן)

בין הכנת הטיוטות להסכם הקואליציוני נצפה יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני מתחדש בבגדים אצל מעצב האופנה אפי אונגר בבני ברק.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שהשתתף בוועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI EXPO נצפה בשיחה ערה עם האסטרטג ידידיה לאו המשמש כיועץ למרכז השלטון המקומי ובנו של הרב הראשי.

כמה צעדים פנימה בוועידה ותפסנו את משה גפני בשיחה עם מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה.

בכנס המדובר ראינו גם את חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה' ואנשיו יהודה כהן ויונה ויזל, יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד והאסטרטג ידידיה לאו.

(צילום: קרן גולן)

בכנסת ישראל ראינו את הפרשנים יוסי אליטוב ואריה ארליך זוכים לתדרוך אישי ממשה גפני ועוזרו משה זלושינסקי.

ביציאה מחדרי המו"מ נצפה עו"ד מיכאל ראבילו מ'הליכוד' בוויכוח עם האיש שעל ההסכמים הקואליציוניים מטעם 'דגל התורה' משה זלושינסקי.

חבר הכנסת יוני משריקי מש"ס ודובר ש"ס אשר מדינה, נצפו כשהם דנים במצב הפוליטי במסדרונות הכנסת.

(צילום: משה כהן)

ואילו חבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס נצפה תורם דם בעמדת מד"א בכנסת.

(צילום: אפרים.ה)

עוד בטרם נחתם הסכם התפקידים עם 'הליכוד' ראינו את חבר-הכנסת לשעבר יצחק פינדרוס שש ושמח, לקראת חזרתו הנורבגית וקבלת ראשות הוועדה לפניות הציבורית הפופולרית, זאת כאשר מאיר פרוש המיועד לתפקיד שר ירושלים ומסורת, מכין לעצמו קפה.

(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

חבר הכנסת בועז ביסמוט מ'הליכוד' עם חבר הכנסת ישראל אייכלר מ'אגודת ישראל' בחתונה הגדולה בחסידות קרלין.

בהמשך החתונה בקרלין ראינו את שר האוצר המיועד יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מקבל סקירה מסגן ראש העיר מודיעין עילית טוביה פריינד, על תולדות החסידות הראשונה שהתיישבה בארץ.

בבר מצווה בבני ברק ראה 'זופניק' את עורך עיתון 'הדרך' אברהם דוב גרינבוים בסוד שיח עם איש התקשורת דוד רוטנברג.

את מוישי רבר מהלשכה של יצחק פינדרוס ראינו בשיחה עם אבי רוזן, מנכ"ל רדיו 'קול חי', במהלך הכנסת ספר תורה לבית הכנסת של חיידר "דרכי שלום" לע"נ חמיו של המנהל.

(צילום: רשת הנקודה)

שלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק, נצפה בסוד שיח עם הזמר בנצי שטיין.

(צילום: רשת הנקודה)

איש התקשורת יאיר שרקי מ'ערוץ 12' נצפה שקוע בנייד בשוק מחנה יהודה בירושלים.

ואילו הכתב הפוליטי של גלי צה"ל שחר גליק נצפה מחוץ ללשכתו של בנימין נתניהו עוקב מקרוב אחר המשא ומתן.

(צילום: משה כהן)

לקראת התמודדות נוספת? ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בתפילת שחרית בבית הכנסת של המקובל הצדיק רבי דב קוק.

ממלא מקום ראש עיריית בני ברק ומזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט והרב אליעזר סורןצקין מנכ"ל 'החינוך העצמאי', בסוד שיח ברחובות בני ברק לאחר אירוע פרטי.

אמן החושים החרדי מני הולנדר הדהים השבוע את בכירי 'החינוך העצמאי' במופע מיוחד במלון 'ניר עציון'.

(צילום: פיני גולדברג)

כוכב הרשת שוקי סלומון יצא השבוע בשעות הערב לשייט בלב ים לדוג דגים לכבוד שבת קודש.

דוד וורצמן רמ"ט סגן השר המיועד אורי מקלב נצפה בסוד שיח עם הרב מתתיהו דייטש מפוסקי 'העדה' בשולי אירוע ברמת שלמה.

שישישוק ב'מחנה יהודה', אלון נוריאל, דוברו של איתמר בן גביר, עושה קניות לשבת - כאחד האדם.

איש התקשורת דודי אינהורן מרדיו 'קול חי' בטקס חלאק'ה לבנו דניאל. במזל טוב.

אנשי 'קול ברמה', המנכ"ל אריאל דרעי, המפיק עוזר דרוק, מנהל המדיה דוד שעיו, סמנכ"ל השיווק איציק לוי, הרב המזמר רונן בוסתן והזמר ברק כהן - יצאו לטיול גיבוש בדובאי.

העיתונאי מנדי ריזל לא וויתר על תוכניתו 'זירה שבועית' ב'קול ברמה', גם במסגרת החופשה המשפחתית בצרפת - והביא איתו אולפן נייד שדרכו שידר כרגיל.

לאחר אירוע פרטי, הזמר חיים ישראל נצפה עם הרב יעקב קנייבסקי נכדו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל.

"שרופים עליך" • מעריצים חסמו את רכבו של המעבד והמנצח יואלי דיקמן לאחר אירוע.

(צילום: שירה מילר)

את החצוצרן הרוסי גנאדי ליטווק מהתזמורת של המוזיקאי יואלי דיקמן - שהפך לכוכב באירועי המגזר, ראינו ב"טועמיה" על במת אירוע רגע לפני תחילת מופע.

(צילום: מוישי ביכלר)

הזמר יוסי ברגר נצפה רואה את משחק המונדיאל תוך כדי מנוחה במהלך שמחת חתן כלה.

(צילום: שמוליק רובין)

הזמר והיוצר ישי ריבו הקפיץ בבנייני האומה בירושלים אלפי סטודנטים וסטודנטיות מהמגזר החרדי, באירוע לרגל יום הסטודנט שיזם חבר המועצה אבישי כהן בחסות עיריית ירושלים.

(צילום: יצחק הרץ)

הזמר בערי וובר הגיע למונסי לשמח נער בן 13 - חולה סופני, באירוע שארגן היועץ הרפואי דוד סופר מארצות הברית. שמו לתפילה: נועם חיי בן שרונה.

ואילו הזמר והיוצר יונתן רזאל אירח לדואט ילד פלא בעל צרכים מיוחדים במהלך מופע להקה שקיים בניו יורק בדינר למען חיי לייפליין.

המוזיקאי שרולי ברונכר נצפה בתפילה מעומק הלב בכותל המערבי.

בטיסה לארצות הברית פגש 'זופניק' את ילד הפלא בנצי קלצקין, יענקי לוינגר ממקהלת 'חסידימלעך' ואברימי גולדשטיין ממקהלת 'מלכות'.

במשרדי מקהלת 'שירה' בוויליאמסבורג נפגשו מנצח המקהלה יואלי הורביץ ומנכ"ל מקהלת 'מלכות' אברימי גולדשטיין; 'זופניק' יודע לעדכן אותכם על שיתוף פעולה מעניין שהולך לצאת לאור על ידי שני המקהלות.

הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה משה עמאר במזיגת יין במהלך אירוע קביעת מזוזה למסעדת היוקרה 'אנטריקוט' בירושלים, מהצד נראה ר' יעקב גלויברמן מעסקני חב"ד.

בהמשך ההשקה ראינו את חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס בשיחה פוליטית עם יועץ התקשורת אבי גרינצייג.

כבוד למגזר! בתחרות בינלאומית לצילום נוף שהתקיימה בבודפשט זכה הצלם החרדי מיקי שפיצר - בתמונה שצילם בסופת טורנדו בטקסס שבארצות הברית.

התמונה הזוכה

את הדרך הארוכה מהקונוונשן השנתי של 'אגודת ישראל' בארצות הברית, שהתקיים בסוף השבוע במדינת קונטיקט - חזרה למעונו בפילדלפיה שבמדינת פנסילבניה, עשה נשיא מועצת גדולי התורה בארצות הברית, הגאון רבי שמואל קמינצקי ברכבו של מקורבו העסקן מאיר ברנשטיין. 'זופניק' היה שם לתעד עם מכשיר כשר כמובן.

בכירי 'הליכוד' חגגו השבוע בשמחת החתונה לבתו של עו"ד שבתאי קטש, חסיד חב"ד ומקום 45 ברשימת 'הליכוד'. על התזמורת הופקדו המוזיקאים: יואלי דיקמן, נמואל הרוש ושמחה פרידמן.

את אלי ביר, מייסד "איחוד הצלה" ונשיא הארגון, ראינו בנתב"ג בדרך לחו"ל.

ואילו מנכ"ל 'איחוד הצלה' אלי פולק נצפה בשבוע האחרון בפורטוגל סוגר עניינים באחד המפעלים הגדולים בעולם לבניית אמבולנסים אשר מתקינים בימים אלו את הכלים החדשים שיכנסו בחודשים הקרובים לפעילות בארץ.

משעשע! כשהעסקן החרדי ישי נחמן אלישע נקלע עם רכבו לחגיגות המונדיאל ברחובות מרוקו.

באירוע במרוקו, פגש 'זופניק' את יועץ התיירות החרדי דודי רובינשטיין יחד עם מנכ"ל 'ישראייר' אורי סירקיס ומנכ"ל 'ארקיע' גדי טפר.

לאחר האירוע ראינו את איש היח"צ קובי סלע מפתיע וקופץ עם בגדים לבריכה במלון הסמוך.

את ברוך נידאם ראש החטיבה הבינלאומית זק"א תל אביב, ראינו מפקד שהכל מתנהל כשורה במסע ההלווייה והשבעה של הנגיד הצרפתי מישל אזרואל ז"ל.

(צילום: נתן נידאם)

רב הסלבס מרדכי חסידים בביקור במעונו של הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנטגן' שהעניק לו בקבוק יין עם הקדשה מיוחדת.

לאחר שניצלה בנס מהשוד מתחת לביתה - אשת העסקים רחלי יפרח תערוך בשבוע הבא אירוע הכנסת ספר תורה מהודר לבית המדרש של אביה הרב חנניה ביטון מרבני עכו.

הזמרים שולי רנד ובניה ברבי נצפו מתחבקים בטרמינל 1 בדרך להופעות באילת.

מאחורי הקלעים של עיר הנדל"ן באילת: הזמר שולי רנד מרביץ דברי תורה בקהל לפני העליה לבמה. נצפו שותים בצמא: הזמר בניה ברבי, גלעד שלמור מ'ערוץ 12' ואיש העסקים גיל שפר.

ברכת מזל טוב למזכה הרבים הרב מיכאל לסרי לרגל חתונת בתו.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר