רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

האדמו"ר שביקר בבית החולים לקראת טיפול | הנגיד שהבריז לבוגרי הישיבה החסידית | הצלם שהוזמן לריאליטי - ודחה, וכוכב הרשת שכן הולך | הפקח והדוח למקורב | החרדית שמחזיקה יחצ"ן להפצת ציוצים | שליח 'כיכר' בטורקיה | ברכת השלום המיוחדת בין הרבנים | דרעי והעגבניות | השדרן שניצל מהרעידה | הפרשן שנתפס עם שטריימל | היועץ שהשקה את הרל"ש | הריקוד העליז של מנכ"ל הרדיו | אמן החושים שפרץ טלפון כשר | השווארמה של קובי ברומר | הריאליטי של שוקי סלומון ובתו | חמש הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' ועוד... • כל התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע • מזפנק: איציק אוחנה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': אחד מגדולי האדמו"רים ביקר בימים האחרונים מספר פעמים בבית החולים, לקראת טיפול רפואי אותו הוא צפוי לעבור ככל-הנראה בשבוע הבא.

חשיפת 'זופניק': קבוצת בוגרים של אחת הישיבות החסידיות התבשרה על כינוס איחוד של הבוגרים בנשיאות אחד הנגידים המוכרים בעולם החסידות. הכינוס המפואר שכלל סעודת מלווה מלכה מפוארת, נערך באחת האולמות בירושלים, אך שבוע לאחר מכן, כשניסו הבוגרים להשיג תרומה כספית מצד הנגיד לצורך מימון נסיעות עבור מגיד השיעור שמוסר שיעור מידי שבוע, כל פעם בעיר אחרת - נתקלו בחוסר מענה מצידו. לא נעים.

'זופניק' יודע לעדכן כי לאחר מחאה שהתעוררה באחת מקבוצות הוואטסאפ, הסכים הנגיד לממן את הוצאות הנסיעה, אך את הכיבוד, יאלצו הבוגרים להמשיך ולשנורר.

חשיפת 'זופניק': בכירים במשרדי הממשלה העובדים בבניין רב קומות בירושלים, נתקעו השבוע במשך שעות בבניין העבודה, לאחר שהחניון התת קרעי בבניין הוצף במי גשמים והם נאלצו להזעיק את צוותי הכבאות וההצלה שיחלצו את הרכבים מהחניון.

חשיפת 'זופניק': צלם חרדי מוכר הוזמן לאודישן לתוכנית ריאליטי פופולרית בערוץ טלוויזיה, אך סירב מטעמי דת. מכזה צדיק - 'זופניק' רוצה לזכות בברכת כהנים. בתוך כך, כוכב חרדי שהוזמן אף הוא לאודישן לתכנית ריאליטי אחרת, אישר את השתתפותו לאחר שהציב תנאים שיכבדו את מעמדו הדתי.

חשיפת 'זופניק': מקורבו של אחד מגדולי ישראל זצוק"ל הופתע לגלות דו"ח חניה – דווקא מאחד הפקחים המוכרים ביותר, שנהגו לאבטח את גדול הדור. ויהי לפלא עצום ורב.

חשיפת 'זופניק': אישה חרדית ידועה מתחום התקשורת שכרה איש יח"צ שיעיף את כל הציוצים שלה בקבוצות הוואטסאפ החרדיות. 'זופניק' שמע שלאחרונה אנשי יח"צ ועיתונאים הצטיידו בפלאפון נוסף לצורך העניין.

שליח 'כיכר השבת' לטורקיה, הצלם המוכשר חיים גולדברג, נצפה מתחמם בצילה של אש בוערת, רגע לפני המשך פרויקט הצילום בין העיר החרבה.

במסע הרבנים למרוקו לתפילה בציון רבי יצחק אבוחצירא זיע"א, תפס 'זופניק' ברכת שלום חמימה ולבבית בין רבה של בני ברק הגאון רבי מסעוד בן שמעון לגאון הצדיק רבי שמעון גלאי.

בערב 'שבת שירה' פרשת בשלח, ראינו את חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס וראש ישיבת 'אור החיים' הגאון הרב ראובן אלבז וחסידיו - בתפילת תיקון מיוחד באונייה בלב ים.

(צילום: יעקב דוידוב)

אחרי שחזר מחו"ל, ראינו את יו"ר ש"ס חבר-הכנסת אריה דרעי טועם מעגבניות מיוחדות סמוך לחדר הסיעה.

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס וראש ישיבת 'אור החיים' הגאון הרב ראובן אלבז, יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי ובכיר ש"ס לשעבר אריאל אטיאס, באיחולי מזל טוב לראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז - בשמחת החתונה לנכדתו בת לחתנו הרב מיכאל דיעי.

(צילום: אלחנן כהן)

את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן תפס 'זופניק' ברגע של חיבוק עם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ.

רגע אחרי נצפה ישי כהן מסתחבק (כנהוג בגור ללא חיבוק) עם השר יצחק גולדקנופף. העביר מסרים מגנץ?

את הצוות של 'כפר חב"ד', אנשי התקשורת מנחם כהן ואהרון דב הלפרין ראינו בשמחת האירוסין לאיש התקשורת מענדי קורטס מעורכי 'כיכר השבת'.

הרב רפי מנת, רבה של אסם, נצפה בשיחת טלפון חשובה ורצינית בכניסה לאירוע באולמי 'סקויה'.

(צילום: א. ה.)

שדרן הרדיו מנחם טוקר שהה בטורקיה בזמן שהאדמה רעדה והרגה אלפים. כך הוא הרגיע את בני משפחתו וחבריו המודאגים...

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שהשתתף בשמחת חתונת נכדת האדמו"ר מויז'ניץ, נצפה בסוד שיח עם משב"ק הרבי, הרה"ח בן ציון שטנגר.

בחוץ, תפס 'זופניק' את הפרשן החרדי ישראל כהן, בלבוש שבתי עם השטריימל לראשו, לכבוד השמחה בחצר הרבי.

את אותו ח"כ משה גפני ראינו לוחץ את ידו של האדמו"ר מדאראג במהלך שמחה. 'זופניק' תוהה אם יו"ר 'דגל' יהפוך לנציג החסידויות.

בחניון הכנסת תפסנו השבוע את אליהו גפני, בנו של יו"ר 'דגל התורה', עם שר התרבות מיקי זוהר. 'זופניק' מצפה לשיתוף פעולה פורה.

שר החוץ אלי כהן שהגיע בסוף השבוע לברכה והתייעצות במעונו של ראש הישיבה הגאון הרב גרשון אדלשטיין, נצפה לאחר מכן בסוד שיח עם היועץ האסטרטגי אליהו ארנד שתיאם את הביקור.

שר הרווחה יעקב מרגי כינס השבוע את צוות יועציו בסלון לשכתו לישיבת סיכום חודש במשרד. בתמונה: משה לבון - רמ"ט השר, יוני אוחנה - יועץ התקשורת, שלומי גזית - יועץ שטח ורשויות מקומיות, אפרים אוחיון - יועץ לפניות ציבור, אמיתי ארביב - יועץ קשרי ממשל וכנסת, יוני וזאנה - עוזר השר.

כבוד התורה: שר הדתות מיכאל מלכיאלי מלווה את ראש ישיבת 'בניין אב' הגאון רבי דוד אברהם, ביציאה מאירוע פרטי בירושלים.

(צילום: נחום לסמן)

שר החינוך יואב קיש נצפה כאחד האדם במעבר חצייה ברחוב כנפי נשרים בירושלים.

המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן - 'הרנגטן', שהגיע השבוע לביקור בכנסת ישראל, נועד עם חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד'.

גם שר הדתות מיכאל מלכיאלי נצפה בסוד שיח עם וחבר הכנסת דודי אמסלם במזנון הכנסת.

(צילום: יחיאל וייס yechielwais)

את ח"כ אליהו ברוכי שחזר לכנסת בזכות החוק הנורבגי, תפסנו בשיחה עם יו"ר דגל התורה משה גפני, רגע לפני תחילת ישיבת הסיעה.

בסיום הישיבה היו אלו יו"ר ועדת הפנים ח"כ יעקב אשר והכל יכול של 'אגודה' מוטי בבצ'יק שסגרו כמה פינות בהיערכות לרעידת אדמה.

בשמחת השבע ברכות לנכדו של שר השיכון יצחק גולדקנופף תפסנו את יועץ התקשורת מני חדד מפנק את הרל"ש מוטי בבצ'יק ביין משובח. כעבור דקות, השניים נראו מאושרים על מלא.

בשמחה הגדולה השתתפו גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מ'עוצמה יהודית' – שהעלה את ההזמנה לסטטוס בוואטסאפ, שר האנגריה ישראל כץ ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה מ'הליכוד'.

בחתונת בתו של מנכ"ל רדיו 'קול חי' אבי רוזן, ראינו הסתודדות מעניינת בין ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים צביקה כהן מש"ס ושר הדתות מיכאל מלכיאלי.

בהמשך ראינו ריקוד עליז בין אב הכלה המאושר לרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו.

לקראת חצות ראינו את אבי רוזן ועובדי רדיו 'קול חי' בריקוד מופרע ברחבת הריקודים לצלילי השיר: "הטוב כי לא כלו רחמיך" ששר הזמר החסידי מנדי וייס.

בחנוכת בית חולים החדש לילדים ב'תל השומר' בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירי מערכת הבריאות, ראינו את ראש מטה שר הבריאות ושר הפנים ישראל אוזן, מכובד באמירת סדר ט"ו בשבט שנערך במקום.

יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו"ר הכנסת ח"כ אוריאל בוסו מש"ס ואיש החסד אלי ברונר מ'עזר מציון', בביקור חולים בבית החולים 'תל השומר'.

בסיום האירוע לציון 100 שנה לבית הכנסת הגדול בתל אביב, נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש העיר רון חולדאי לחצו יד לזמר שולי רנד שהופיע באירוע.

בהמשך ראינו את הפרשן החרדי ישראל כהן בסוד שיח עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל.

(צילום: אור גפן)

במהלך האירוע ראינו את הפרשן ישראל כהן יחד עם העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן והזוג חילי סורוצקין ואשת הטלוויזיה קורין גדעון.

משה לוי, הנהג של יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי, נצפה שוטף את רכב הסקודה בדרך לעוד יום עבודה בכנסת.

יו"ר ש"ס אריה דרעי השתתף השבוע בשמחת השבע ברכות של בנצי ואפרת חתן וכלה בעלי צרכים מיוחדים, שהתיעוד מחתונתם פורסם ב'כיכר השבת' וריגש את עם ישראל. ל'זופניק' נודע כי בני הזוג ביקשו שדרעי יגשים להם חלום ויגיע לשמוח איתם והוא נענה בחיוב.

סמיון מושיאשוילי מקרית אתא, נכנס לשמש כחבר כנסת מטעם ש"ס במסגרת החוק הנורבגי, מי שמונה ליועץ חיצוני שלו הוא שלום ממליה מהפעילים הבולטים בעיר, זאת לצד העוזר האישי.

את רבה של מגדל העמק הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן ראינו בסיור יחד עם שר הנגב, הגליל והחוסן יצחק וסרלאוף בכפר הנוער 'זוהרים', כאשר הרב מכבד את השר ומחזיק עבורו את המטריה.

(צילום: איציק בלניצקי)

השר יצחק וסרלאוף נצפה עם ח"כ יוסי טייב בכינוס בקרן למנהיגות ציונית. 'זופניק' היה שמח לגלות מה הח"כ הראה לשר.

איש ש"ס צוריאל קריספל, מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים, ראינו בקניית פירות לט"ו בשבט בסופר השכונתי.

שוב "החברותא הנודדת" נתפסה בעדשת 'זופניק', והפעם בנמל התעופה מדריד. הגם שהחברותא מתקיימת זה שנים בשיחות וידאו, לפעמים דרכיהם מצטלבות כשכל אחד בדרכו ליעד שונה במלאכת הכשרות, וכך תפסנו את ידיד המערכת מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן והחברותא הרב פנחס יוסף אקרב כשהם ב"עמדת הטענה" - מטעינים עצמם ב'דף היומי' ולאחר מכן ממשיכים כל אחד לדרכו.

יו"ר 'יהדות התורה' שר השיכון יצחק גולדקנופף, מזכ"ל 'אגודת ישראל' וממלא מקום ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט ויד ימינו יוסי צימט, ויעקב רוזן מנהל אגף התרבות בעיריית בני ברק, נצפו באירוע יוקרתי בפראג לנדיבי חסידות גור שערך הנגיד הגוראי לייבל יוסקוביץ.

(צילום: אריה ל.)

לאחר האירוע ראינו את הרב משה חיים לאו מרבני נתניה ואיש 'אגודת ישראל' יוסי צימט, מתפללים בציונו של המהר"ל מפראג זצ"ל. 'זופניק' התפלל בטעות בציונו של הגולם.

אמן החושים מני הולנדר הצליח לפרוץ את הקוד של הפלאפון הכשר של חסיד גור • צפו

אמן הרגש הזמר מוטי שטיינמץ ומנהלו רובי בנט, נצפו בשדה התעופה בנתב"ג בדרכם לסבב הופעות בארצות הברית.

בסעודת מלווה מלכה שנערכה במוצאי שבת בקהילת המשוררים בשכונת גני הדר בפתח-תקווה נצפו הזמרים אבי אילסון, אברומי וינברג והקלידן שמשון דניאל מנעימים את הסעודה.

הזמר אבי אילסון הופיע השבוע בשמחת האירוסין לנכדת הרב חיים פינטו, רב העיר אשדוד, שנערכה במלון לאונרדו פלאז'ה בירושלים בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.

(צילום: רשת הנקודה)

באישון לילה לאחר הופעה, הזמר קובי ברומר נצפה מזמין לאפה שווארמה מבהילה.

(צילום: א.ה.)

הזמר יניב מדר נצפה יורד ממטוס פרטי במרוקו שהטיסו קבוצת אנשי עסקים להילולת רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל.

(צילום: אבי אבוחצירא שי ברמי)

ואילו הזמר מנדי ג'רופי נצפה בתפילת מנחה במירון, בסמוך לציון הרשב"י.

(צילום: bm05041)

את היועץ האסטרטגי אבי אבוחצירא ראינו בסוד שיח עם שליח חב"ד בקזבלנקה שבמרוקו הרב לוי באנון.

לאחר הסעודה המסורתית במרוקו ראינו את המשפיע רבי מנחם אברהם ביטון ראש מוסדות 'מאיר ישא ברכה' ואחיו מברכים במאור פנים את העסקן החב"די לוי אדרעי.

בשיעורו של מזכה הרבים הגאון הרב יגאל כהן ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', ראינו את המאבטח של גדולי הדור אדיר מעטו משמש את הרב ומכין לו את הכיסא והשולחן לשיעור.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וחבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית', והמרגל לשעבר יונתן פולארד, בשמחת בר המצווה לבנו של איש התקשורת מנדי ריזל מ'קול ברמה'.

את האדמו"ר רבי משה אבוחצירא ראינו בביקור אצל איש היין הבני ברקי דני כהן.

ממלא מקום ראש העיר נתיבות ויו"ר ש"ס המקומי יעקב מעלימי בהילולת רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל שערך הבנש"ק רבי יוסף חיים דבדה.

(צילום: מאיר פינטו)

בדרך לחו"ל: השרה לשעבר עומר ינקלביץ' לא פספסה את סדר ט"ו בשבט במטוס.

רבה של שכונת 'צהלה' תל אביב הרב חיים הורביץ נצפה בחיזוק עם תלמידים בישיבת 'נחלת שלמה' בבני ברק.

(צילום: שלומי שפיר)

את הפרסומאי יודי בקשט ראה 'זופניק' מעתיר בתפילה בציון הקדוש של ר' שעיילה בקרעסטיר.

(צילום: רשת הנקודה)

ואילו את מנהל המגזר החרדי בבנק הפועלים ישראל דקלבוים ראה 'זופניק' באירוע פתיחת הסניף החדש בחריש כשהוא משוחח עם איש היח"צ החרדי של 'גל אורן לרנר' קותי אוברלנדר על המשך פעילות הבנק עבור המגזר החרדי בעיר.

מזכ"ל איגוד מנהלי הישיבות וחבר מועצת העיר בית שמש שלמה ברילנט מ'דגל התורה', בשמחת האירוסין לבתו של יוסי גמליאל מנהל מחלקת הנוער בעיר.

(צילום: עובדיה גבריאלי)

באירוע "שבת רבי יצחק" במרוקו בהשתתפות מאות מישראל ומהעולם, נצפו המארגנים, אנשי התיירות יעקב אמסלם ומיכאל פינטו, מחוץ לאוהל הענק שהוקם לכבוד האירוע.

בסיומה של ההילולה ראינו את יעקב אמסלם מתראיין לטלוויזיה המקומית ומסביר את הנהירה הגדולה להילולת רבי יצחק אבוחצירא בטולאל.

איש החסד ויו"ר 'איחוד הצלה' בבני ברק אפי פלדמן נהנה עם ילדיו בחופשת סקי מפנקת.

בהמשך השבוע בכירי 'איחוד הצלה' חגגו יום הולדת בהפתעה לאפי פלדמן.

את רב הסלבס מרדכי חסידים ויו"ר ש"ס אריה דרעי ראינו בסלפי מעלית בכניסה לאירוע פרטי בסוף השבוע האחרון; בהמשך השבוע ראינו את רב הסלבס יוצא מלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו כשבידו מסמכים, 'זופניק' בודק האם מדובר במסמכים מסווגים.

(צילום: שלומי כהן ובאדיבות המצלם)

הרב יעקב גלויברמן מבכירי העסקנים בחב"ד וממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', הגיע השבוע לסיור בעיריית בני ברק והעניק לראש העיר אברהם רובינשטיין את ספרו 'מסרון מהפרשה'.

הזמר הישראלי ליאור נרקיס השתתף בחגיגת יום הולדת 40 לרב שמואל ביסטריצקי מסביון ואמר כי "הרב מביא הרבה אור לחיים שלנו, מנגיש את היהדות בצורה נפלאה. בכל מקום שהופעתי בעולם תמיד הרב דאג לי בשישי לחלות ויין לקידוש".

(צילום: איציק אוחנה)

ונסיים בחשיפת 'זופניק' נוספת: כוכב הרשת שוקי סלומון ובתו כוכבת הרשת אבישג שתתחתן בקרוב, השתתפו השבוע באודישן לתכנית ידועה בערוץ טלוויזיה פופולרי.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר